Lulu on viime aikoina hieman pyöristynyt, kun se on taas vaihteeksi syönyt ihan normaalisti. Pakkasten vuoksi lenkkeilyt on jääneet aika minimiin. Lulu ei tykkää kylmästä, se alkaa nostelemaan tassuja ilmaan ja yrittää kävellä ilmassa... ja sitten se alkaa pomppimaan että pääsisi minun syliin. Eli ollaan tehty tosi pikalenkkejä ja odotellaan nyt että lauhtuisi kelit. Mutta ihan hyvä juttu tuo pyöristyminen, se painaa nyt 7,3 kiloa.

Olen nyt ostanut Lululle uutta ruokaa:  Royal Canin medium sensibleä ja se tuntuu maistuvan Lululle. Olen nyt aluksi sekoittanut sitä pieniä määriä vanhojen nappuloiden sekaan ja vatsakin on pysynyt ihan normaalina.

Lulu järjestää aina mulle ja Julialle kunnon kotiintuloshown kun me tullaan töistä ja koulusta. Se juoksee edestakaisin, pomppii molempia vasten vuoronperään, haukkuukin välillä ja lopuksi se hyökkää keittiön mattojen kimppuun ja rullaa ne mytyksi ja vielä riepottelee niitä minkä ehtii. Tämä kaikki johtuu siitä, kun me aiemmin leikittiin sen kanssa sellaisella punaisella valokynällä kun tultiin kotiin ja se sekoaa täysin siitä valosta. Eli se jahtaa pientä punaista valopalloa lattiaa pitkin, eikä tietenkään ikinä saa sitä kiinni....  Ollaan nyt luovuttu siitä valoleikistä kun Lulu näytti menevän sen kanssa ihan hulluksi. Mutta se raukka vieläkin luulee että se valo tulee meidän mukana kotiin...

Päivällä kun minä käyn ruokatunnilla kotona syömässä niin Lulun hädin tuskin viitsii sohvalta nousta minua tervehtimään. Mutta kyllä se aina lopulta nousee ja alkaa taas kantelemaan mulle lelujaan. jos Kari käy kotona päivällä niin Lulu ei kuulemma nouse ollenkaan vaan jatkaa uniaan....

Lulun uusi lempipaikka on keittiön ruokapöytä, vaikka sillä onkin kielto mennä sinne. Mutta se hyppää heti sinne jos joku on unohtanut tuolin siten että se pääsee siitä hypäämään pöydälle. Eilenkin se oli siellä ja söi Julian ruokalautaselle jääneitä tähteitä, kun Julia oli jättänyt kaiken levälleen syötyään... Toinen asia miksi se tykkä mennä sinne on kun se näkee ikkunasta tiellä kulkijat paremmin ja voi tähystellä ohi kulkevia koiria.

Muutamia kuvia vielä lopuksi: